Friday, April 20, 2012

The Hat Makes The Man!!!

BAHAHAHAHAHAHA!!! I cannot help but laugh every time I look at this tag! I think it is hilarious!!! I can just hear my little man saying "How you do'n?" if he came to life!!! He was so fun to make...the most fun I have ever had making a tag! I couldn't stop giggling! Sometimes I look at him and see a stand up comic acting like a Rabi! I can just hear his disgustingly funny jokes! Hmmm....I think I need to get out of this house, because it's sort of sad that I am envisioning my tags coming to life to entertain me!!!
I made this funny guy for challenge 39 at the Everything Wendy Vecchi Yahoo Group. I am also submitting him to the Sunday Stamper challenge of "men" hubba hubba, and to the Simon Says Stamp & Show challenge of "anything goes".
I am so loving Dylusions Ink Sprays! Fun times!!!
I am doing the kiss so I have another tag for another occasion...fun I tell you!
More fun to combine all these fabulous stamped images.
Looks a bit like 'Jason'...bahahahaha!!!!
5 o'clock shadow...lololololol!!!!
Time to put it all together. Stop staring at me!!! ROFL!!!
 
Supplies:
ULine: jumbo tag
From My Stash: ivory, white, black cardstock, button, feather


I hope your hands get creatively dirty soon!



16 comments:

  1. What a great tag, he's making me laugh too!

    ReplyDelete
  2. FAB tag... he looks a bit like Kenny Everett.. thanks for joining in with the Sunday Stamper x

    ReplyDelete
  3. You always have so great ideas Anita.This Tag is so stunning,I love your works.
    Felicie

    ReplyDelete
  4. You DO need to get out of the house!

    Great tag. Love all the elements in your man.

    ReplyDelete
  5. LOL! I just LOVE this Anita! That is TOO funny! And very creative! Thanks for joining the MAC, so glad you did! I just love the funny, quirky stuff!

    ReplyDelete
  6. LOVE IT!!! So cute and very cleaver.

    ReplyDelete
  7. awesome!!made me giggle
    hugs
    susan s.

    ReplyDelete
  8. You are as mad as me Anita, perhaps I need to get out more too lol. I love your tag, very creative making a face fro. The stamps you used, love love your background too. So pleased you submitted this fabulous piece to the Simon Says Stamp and Show,Challenge, thank you. Tracy x x

    ReplyDelete
  9. This tag is really stinkin' cool, Anita! That face is amazing! Love it! You are outrageous with your creativity! Thanks for joining us at Simon Says Stamp and Show. <3 Candy

    ReplyDelete
  10. Love that guy! he looks really funny! Love all the layering. Wonderfully done

    ReplyDelete
  11. Love that you pieced together a face from your stamps! He is funny, and YOU are too.... tags coming to life now, eh? Hmmmm.... reminds me of movies where the toys come to life at night! I am totally loving the little guy climbing up and leaning on the glasses. So fun!

    ReplyDelete
  12. It really is the most adaorable tag, no wonder you smiled while making it! I expect to hear him to shout out Cheery-O any minute! LOL
    hugs Lynn

    ReplyDelete
  13. he is sooooo flippin awesome!
    what a hoot!
    wendy

    ReplyDelete
  14. No wonder he makes you lol.....looks just like my DH!!!! Very clever indeed Missy......and yes, maybe you need to go shopping! Love it GF

    ReplyDelete
  15. Anita, your tag is fabulous!!!! Too, too funny!!!!!!!!

    ReplyDelete

Thank you so much for viewing my blog and commenting on it! It truly means so much to me.